vrijdag 21 mei 2010

Michelle Obama!!

Michele Obama een nieuwe stijlicoon? Wie weet! Ik had nooit verwacht dat ik iets over haar zou schrijven op mijn blog maar ze heeft me onwijs verrast. Voor een first lady ziet ze er heel modieus en sexy uit! Miche Obama droeg tijdens de White House State Dinner deze prachtige electric blauwe jurk van Peter Soronen.Dezelfde man die eerder ook jurken heeft ontworpen voor Sarah Jessica Parker, JLO, en Eva Longoria.De asymmetrische staat heel goed bij haar afgetrainde armen en ik denk dat er veel gesproken zal worden over haar decolleté. Michelle's haar heb ik ook nooit eerder zo leuk gezien, haar nonchalante krullen maken de outfit helemaal af. Petje af voor Michelle!


3 opmerkingen:

  1. Wow ze ziet er echt sexy uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind haar er een beetje nep uit zien ( gezicht )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw, ze ziet er goed uit! Dat had ik ook niet verwacht! Misschien een beetje te Oscars achtig..

    BeantwoordenVerwijderen

 

Fashion and Style | Maffionista